НАНИРК

Добрий вечір я курив конплю около 10лет и уже не курю 55 дней вечером очень плохо себе чуствою серце болить голова и нумогу спать а хочу что мне дельта
Потехина Вероника Юрьевна. врач-психиатр
Стоит обратиться за помощью к специалисту, коим является нарколог.
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в Telegram или Макс. Комментарии не читаю. В полемику не вступаю.

Доброго часу доби, Саша!
Першим кроком лікування залежності, є усвідомлення самою людиною своєї хвороби, і щире прагнення вилікуватися. Сам залежний повинен розуміти, що весь процес лікування, потребує достатньо часу, витримки і мужності з його боку. Шлях до одужання носить комплексний характер, усуваючи і фізичну, і психологічну залежність. А на більш пізніх стадіях захворювання, людині необхідна професійна допомога фахівців, лікарів-наркологів та лікарів-психотерапевтів.
Лікування починається саме у лікаря-нарколога, з очищення організму від токсичних отруйних речовин, потім, вживають заходів щодо усунення абстинентного синдрому, і тут необхідна кваліфікована психотерапевтична підтримка.
Паралельно з цим, сам залежний - повинен працювати над собою, вміти психологічно впоратися з бажанням прийняти чергову дозу.
Відень - це один із способів ліквідувати фізичну залежність. Останнім часом ця методика одержала широке поширення, за рахунок її ефективності. УБОД дозволяє видалити токсини з організму, не пошкоджуючи при цьому клітини і тканини. По закінченні дезінтоксикаційної терапії - вдається усунути або полегшити симптоми абстиненції.
І найголовніше, комплексне лікування залежності - повинно проводитися в спеціалізованих і профільних наркологічних центрах (стаціонарах), не вдома, і тільки висококваліфікованими лікарями-наркологами. Тільки від такого комплексного лікування, в перспективі буде толк!
Соболь Андрей Аркадьевич. Врач-психиатр, психотерапевт - г. Донецк.
Здравствуйте!
Такие нарушения могут иметь место в период отмены. Для уменьшения их выраженности нужно подобрать медикаментозное прикрытие. Но по переписке этого не сделать. Нужно разобраться в ситуации и понять степень её выраженности. Нужен осмотр. Обращение к частнопрактикующему специалисту сохранит вашу анонимность. Ещё, как вариант, консультация в скайпе.