НЕ СЛУХАЄТЬСЯ СИН 5 РОКІВ ПІСЛЯ НАРОДЖЕННЯ СЕСТРИ

Добрий день,допоможіть будь ласка розібратися,9 місяців назад я родила другу дитину ,син якому 5 років реагував добре не ревнував ,а зараз став просто не виносимим .Робить все на зло зі мною сперечається ні мого ні чоловіка слова не чує.Я караю даю по жопі ставляю в куток але через хвилину все повторюється ти його бєш а він реве і все одно кривляється.Чи повязано це з ревністю так як зараз моя увага звичайно більша до меншої?
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в чате Telegram или в МАКС. Комментарии форума не читаю и в полемику невесть с кем не вступаю.

Здравствуйте, Ірина!
Це банальна дитяча ревнощі. З перших днів появи в будинку новонародженого, необхідно проявляти увагу і до своєму старшому дитині. Йому зараз доводиться найскладніше, адже він втратив своє виняткове становище. Практично в кожній сім'ї при появі другої дитини не обходиться без дитячих ревнощів. І часто, старший дитина просто не в змозі розповісти про свої почуття, які переповнюють його при появі нового малюка в сім'ї. Тому він реагує так, як вміє. Прочитайте будь-ласка матеріал цієї статті, він дасть Вам відповіді на ваші питання: "Старший дитина ревнує до молодшого".
Вячеслав Владимирович. Врач психиатр, психотерапевт, психиатр-нарколог
Пишите на русском.