ПРОБЛЕМИ З СЕКСУАЛЬНИМ ЖИТТЯМ

Добрий день доктор! Я хочу прокунсультуватися по такому питанню: я зустрічаюсь з дівчиною більше півроку, коли ми перший раз хотіли зайнятись сексом (до цього в мене ще не було статевих контактів, у неї були, їй 19 років), то поки тривала прелюдія ерекція була нормальною, а коли я почав надівати презерватив і трохи нервував, то ерекція стала слабкою і ми вже не могли продовжувати статевий акт, наступного разу (через деякий час, можливо місяць) все повторилось так само, на третій раз я вже намагався не нервувати, ерекція була нормальною, але я кончив перед тим як засунути член у влагалище!
Скажіть, будь-ласка, з чим це може бути пов'язано і що робити,як нормально зайнятись сексом? Дякую
Александр Владимирович Коломийчук. Врач-психотерапевт, семейный психолог, сексолог.

Уважаемый Назар!
Слабая эрекция во время первого полового акта - явление весьма распространенное. Обратите внимание на другие вопросы, задаваемые на этом и подобных этому сайтах, и Вы поймете, что не один такой. Сексуальная сфера очень чувствительна к Вашему психическому состоянию и когда Вы нервничаете, а как не нервничать во время Самого Первого Полового Акта В Своей Жизни, Вы отвлекаетесь от самого "процесса".
Не переживайте, у Вас все наладится. Следующий раз для уверенности можете за час до полового акта принять таблетку Виагры (или любого препарата на основе силденафила).
Удачи!
Константин Валерьевич Головченко. уролог, андролог, дерматовенеролог, кандидат медицинских наук, телефон для записи на прием:        8 (910) 444 1771.
Попробуйте для уверенности перед очередным половым контактом принять Виагру, Левитру или Сиалис.