ДИТЯЧИЙ МАЛЮНОК

Дитині 3,5 він на кождному фото в журналі замальовує вуха, очі, рот. На обличчі чи на руках може малювати хрестик чи 0. Про що може свідчити така поведінка?
Нестерова Тамара Валентиновна. Психолог-консультант по позитивной психологии

Здравствуйте, может быть, купить ребёнку новые красивые альбомы, карандаши, краски, фломастеры и вместе с ним рисовать разноцветные картинки: солнце, животных, вашу семью, машинки?
Ещё можно купить раскраски и вместе раскрашивать, чтобы он учился потихоньку рисовать - создавать, а не зачёркивать - ломать.
Попробуйте.
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации провожу в чате Макс. Комментарии форума не читаю. В полемику не вступаю.
Доброго дня!
Відповіді на ваші запитання, які ви ставите перед віртуальним лікарем-консультантом, на мій жаль - не припускають заочну консультацію в інтернеті. У вашому конкретному випадку, необхідний тільки очний огляд і обстеження дитини - кваліфікованим дитячим лікарем-неврологом, повне і комплексне неврологічне обстеження (в т. ч. і допоміжними апаратно-інструментальними методами, такими як ЕЕГ, МРТ або КТ), які допоможуть лікарю визначитися з правильним діагнозом, і підкажуть йому найбільш ефективну терапевтичну тактику. Без стаціонарного обстеження у невролога, дає можливість не тільки для уточнення супутньої симптоматики, але і для виключення наявних протипоказань (і можливих побічних реакцій), кваліфіковане та безпечне консервативне лікування (тим більше медикаментозне) призначити не вийде. Всі опції по проведенню ефективного лікування дитини, виключно в руках очного дитячого лікаря-невролога. Доброго Вам здоров'я!