ЧИ МОЖУ Я ЗАМІНИТИ ГІДАЗЕПАМ НА ГЛІЦИСЕД

доброго дня!у мене був нервовий зрив,лікар приписаа мені лікування Саротен ,Сульпірид,мілдронат ,гідазепам,і Луцетам.потім сульпірид замінили на Флюанксол.я лікувалася 3 місяця,мені стало краще ,але лікаркаже приймати ліки далі.я самостійно очала зменшувати дози і перестала приймати ці ліки лишився тільки Гідазепам 02.Чи можу я зменшити дозу і потім перейти з гідазепаму на гліцисед наприклад?
Соболь Андрей Аркадьевич. Врач-психиатр, психотерапевт - г. Донецк.
Здравствуйте! По переписке такие вопросы не решаются. Если сомневаетесь в назначениях лечащего врача - обсудите ситуацию с другим специалистом. Ещё, как вариант, получение такой консультации в Скайпе.
Вячеслав Владимирович. Врач психиатр, психотерапевт, психиатр-нарколог
Любая замена препарата должна быть оправдана биологически. Каждый препарат, не смотря на схожесть действий, в любом случае, работает по-своему. Даже один и тот-же препарат, но разного производителя, и то, работает иначе.
Для назначения препарате требуется согласование его действия не только по основному диагнозу, но и по индивидуальным параметрам организма.
Поэтому - такие вопросы решаются только очным порядком.
Берман Дороти Вячеславовна. врач-психотерапевт, психиатр, нарколог. Запись по смс на тел. :±79095937333
Препараты не равноценны и имеют особенности действия.
Назначать, отменять и корректировать лечение может только лечащий врач на очном приеме. Обратитесь к нему с просьбой откорректировать медикаментозную терапию, если препараты Вам не подходят.
Это не наша прихоть, а требование закона. Статья 70, п. 2 Федерального Закона "Об основах охраны здоровья граждан в РФ" от 22 ноября 2011 г. №323-ФЗ.
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в чате Telegram или в МАКС. Комментарии форума не читаю и в полемику невесть с кем не вступаю.

Доброго дня!
Віртуальна (заочна і знеособлена) консультація в інтернеті, навіть за умови того, що її проводить кваліфікований лікар-спеціаліст, завжди носить виключно інформативний характер. Будь-яке лікування із застосуванням лікарських засобів, завжди призначається строго на очному прийомі, очним лікарем, після візуальної оцінки стану і обстеження клінічного стану пацієнта, з урахуванням наявних у нього протипоказань, після повного виключення можливих побічних ефектів чи реакцій, і тільки після отримання від пацієнта інформованої і добровільної згоди на медичне втручання, виключно в письмовому вигляді. І це не якась забаганка з нашої сторони, або небажання Вам допомогти, це вимога елементарної лікарської етики і чинного в Російській Федерації законодавства*, яка і існує заради безпеки вашого ж власного здоров'я.
У тих випадках, коли у вас має місце сумнів у зробленому лікарем призначення, або це призначення виявилося неефективним або марним, самим розумним дією з вашого боку, стане отримання консультації у іншого очного лікаря-спеціаліста, в якості незалежного експерта!
*Стаття 70, пункт 2 Федерального Закону "Про основи охорони здоров'я громадян у Російській Федерації" від 22. 11. 2011 р. №323 - ФЗ.
Никишин Андрей Александрович. Врач-психотерапевт, Психиатр, Психолог г. Москва
Здравствуйте, назначение лекарственной терапии возможно только очно.  Универсальных пациентом и схем лечения нет. Каждому пациенту лечение подбирается индивидуально после тщательного обследования.