ТРИВОЖНИЙ РОЗЛАД

Під час консультації у психіатра був поставлений діагноз генералізований тривожний розлад. Медикаментозне лікування позитивного результату не дало (приймала Эсциталопрам, гідозепам, сонміл).
Симптоми, що змусили звернутися за лікарською допомогою є такими:
— наявність постійної тривоги і страху (знаходження поза межами дому:похід в магазин, у гості, навчання у школі, знайомство з колективом та подальше спілкування на роботі) ;
— напруга (збудженість, нервовість, тремтіння в середині та тремтіння рук і обличчя при сильно емоційно-конфліктній ситуації);
—втома (виснаження та «розбитість» супроводжується зранку після сна і до самого вечора);
—дискомфорт при спілкуванні з людьми(дуже важко дивитися в очі співбесіднику, не можу розслабитися, відчуття порожнечі в голові);
—в голові, а саме в зоні вісків постійне відчуття важкості, ніби вавка чи кислота роз’їдає з середини;
—переплітання думок, неможливість зосередитися на чомусь одному;
—погана пам’ять(важко запам’ятовувати почуту інформацію, яка мені потрібна або просто цікавить, а також майже неможливо вивчити щось на пам’ять, навіть короткий вірш);
—погане засинання та поверхневий нічний сон, сняться кошмари, просипання супроводжується підвищеною напругою м’язів та емоцій;
— з фізичної області проблем турбує : часте сечовипускання(1-5 разів на ніч і часті позиви протягом дня); біль в області грудної клітки, переважно з лівого боку; мерзлявість, постійно холодні кінцівки; біль в порожнині таза, інколи біль стає ріжущою і не дає поворухнутися без обезболюючих. Консультувалася у терапевта, гінеколога, уролога та хірурга. Виявлено пісок та дрібні камінці у нирках. Порушення в інших органах(серце, кишечник та репродуктивних органах не виявлено).
ЗАПИТАННЯ: Чи можливо покращити якість життя? Якого лікування потребує такий стан? Хочу підлікуватися та мати діток, але боюся чи не передасться ця хвороба генетично.
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в чате Telegram или в МАКС. Комментарии форума не читаю и в полемику невесть с кем не вступаю.

Доброго дня, Iрина.
Лікування тривожно-невротичного синдрому (або розлади, в тому числі і генералізованого), включає в себе комплексну психотерапевтичну програму, а при необхідності, і призначення лікарських препаратів, що знижують почуття тривоги (але далеко не завжди).
Психотерапія - включає в себе різні методики, що допомагають людині з тривожним розладом правильно оцінювати ситуацію, досягати розслаблення під час самого нападу тривоги. Психотерапія може проводитись як індивідуально, так і в невеликих групах.
Навчання правилам поведінки в різних ситуаціях, допомагає відчувати впевненість у своїх силах впоратися з загрозливими ситуаціями. Лікарський лікування (у разі необхідності), включає в себе застосування різних фармакологічних засобів, які впливають на обмін речовин у головному мозку. Ліки, які знижують відчуття тривоги - називають анксиолітиками (заспокійливі засоби). Крім анксіолітиків, іноді призначаються і ліки, що поліпшують кровопостачання головного мозку, і стимулюють його діяльність.
Для пацієнтів з тривожними розладами, дуже корисно задуматися над своїм станом і відчуттями. Усвідомлення необґрунтованості власного почуття тривоги, може значно полегшити симптоми тривожного стану. Лікування заспокійливими засобами повинно проводитися під суворим контролем лікаря - психотерапевта.
Так що, постарайтеся якнайшвидше відвідати очну клінічну консультацію у лікаря-психотерапевта, або домовтеся про можливість дистанційної роботи, через теле-консультації в Скайпі.
Соболь Андрей Аркадьевич. Врач-психиатр, психотерапевт - г. Донецк.
Здравствуйте, Ирина!
Лечение тревожное расстройство только медикаментами - дает, как правило, временный эффект, но не решает проблему в корне! Никакие таблетки не научат Вас иному отношению к Вашим собственным страхам и тревогам, не научат Вас думать по-другому. Это можете сделать ТОЛЬКО ВЫ САМИ! Для того, чтобы понять проблему, научиться справляться с тревогой, страхами и паникой - нужна работа со специалистом-психотерапевтом. Если не сможете найти специалиста в Вашем городе - рассмотрите вариант такой консультации в Скайпе.
Берман Дороти Вячеславовна. врач-психотерапевт, психиатр, нарколог. Запись по смс на тел. :±79095937333
Здравствуйте, Ирина.
Нестабильность состояния связана с тем, что Вы просто заглушили проявления болезни, не разобравшись с той информацией, которую она Вам несет.
Во-первых, то, что с Вами происходит, относится к нарушениям психологической сферы. И заниматься диагностикой и лечением их надо у врача-психотерапевта.
Во-вторых, еще ни одна таблетка не решила ни одну психологическую проблему. Медикаментозная терапия помогает лишь справиться со следствиями психологического дискомфорта: бессонницей, тревогой, нарушениями вегетативной нервной системы (головокружение, слабость, сердцебиение...), страхами, сниженным фоном настроения... Разобраться с причинами возникающих нарушений, исправить имеющую ситуацию, изменить отношения к происходящему, научится по-новому проявлять себя, накопить ресурсы для изменений и т.д. можно на сеансах психотерапии.