ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Доброго дня я ніколи не зверталася з такими проблемами до Психотерапевтів це вперше
Зараз у мене серйозні напади істерики,тривожності,різних ужасних думок,та бессоння У мене важка робота постіні дзвінки якісь вирішення проблем, но тепер це настільки мене виводить що я психую,доводить до сліз,почались голокружіння, потемніння в очах(навіть кілька раз падала) Я вже не можу себе стримати і заспокоїтися почала переживати що з розуму схожу.... Що мені робити?
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в чате Telegram или в МАКС. Комментарии форума не читаю и в полемику невесть с кем не вступаю.

Доброго дня Любов. При терапії тривожних розладів (а саме про нього Ви зараз і пишете), застосовуються два основні методи лікування: лікарський (при необхідності) і психотерапевтичне.
Лікарська терапія - проводиться медичними препаратами. Основними, що використовуються при лікуванні тривожних розладів - є анксіолітики (або протитривожні препарати). Можливо також, застосування і м'яких антидепресантів з заспокійливу (седативну) ефектом, та інших ліків. Вибір конкретних медикаментів, для проведення лікарського лікування, визначення режиму і дози застосування ліків, здійснюється тільки очним лікарем. Ні в якому разі не можна займатися самолікуванням! Психотерапія - це спосіб лікування, здійснюваний за допомогою психологічного консультування пацієнта. При лікуванні тривожних розладів, психотерапія - спрямована на позбавлення людини від різних психологічних проблем (емоційних, особистісних тощо), які є одними з основних причин, що лежать в основі цього захворювання.
Цей метод лікування, вимагає регулярного, як правило - щотижневого відвідування лікаря-психотерапевта. Рекомендованим видом психотерапії, що застосовуються при лікуванні тривожних розладів, є когнітивно-поведінкова або екзистенційна. Це такі методи психотерапії, які допомагають пацієнту, не тільки виявити, але і змінити - розумові і поведінкові установки, що лежать в основі психічних проблем людини.
Когнітивно-поведінкова психотерапія наприклад, зазвичай буває короткостроковій, її тривалість становить від 7 до 12 психотерапевтичних сесій, які проводяться 1 - 2 рази на тиждень. Так що, не втрачайте часу марно, звертайтеся до лікаря-психотерапевта і скоріше.
Соболь Андрей Аркадьевич. Врач-психиатр, психотерапевт - г. Донецк.
Подобными проблемами нужно заниматься под руководством и контролем со стороны врача-психотерапевта. Лечение должно быть комплексным и включать в себя психотерапию, как основной метод в решении проблем. Психотерапия должна помочь Вам разобраться в причинах появления тревоги, понять ошибочность страхов и изменить Ваше отношение к ним. Медикаменты играют вспомогательную роль в лечении и назначаются - при необходимости. Настоятельно рекомендую ориентироваться на это при выборе специалиста-психотерапевта.