ЧИ МОЖНА ПРИЙМАТИ ОДНОЧАСНО МІАСЕР І СОЛЕРОН

у мене ВСД з тривожним сидромом плюс панічні атаки, Чи можна приймати міасер з солероном одночасно?
Соболь Андрей Аркадьевич. Врач-психиатр, психотерапевт - г. Донецк.
Кем назначены препараты и в какой дозе? будет ли в лечении психотерапия?
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в чате Telegram или в МАКС. Комментарии форума не читаю и в полемику невесть с кем не вступаю.

При терапії тривожних розладів (а саме про нього Ви зараз і пишіть), застосовуються два основні методи лікування: лікарський (при необхідності) і психотерапевтичне.
Лікарська терапія - проводиться медичними препаратами. Основними, що використовуються при лікуванні тривожних розладів - є анксіолітики (або протитривожні препарати). Можливо також, застосування і м'яких антидепресантів з заспокійливу (седативну) ефектом, та інших ліків. Вибір конкретних медикаментів, для проведення лікарського лікування, визначення режиму і дози застосування ліків, здійснюється тільки очним лікарем. Ні в якому разі не можна займатися самолікуванням!
Психотерапія - це спосіб лікування, здійснюваний за допомогою психологічного консультування пацієнта. При лікуванні тривожних розладів, психотерапія - спрямована на позбавлення людини від різних психологічних проблем (емоційних, особистісних тощо), які є одними з основних причин, що лежать в основі цього захворювання.
Цей метод лікування, вимагає регулярного, як правило - щотижневого відвідування лікаря-психотерапевта.
Рекомендованим видом психотерапії, що застосовуються при лікуванні тривожних розладів, є когнітивно-поведінкова або екзистенційна. Це такі методи психотерапії, які допомагають пацієнту, не тільки виявити, але і змінити - розумові і поведінкові установки, що лежать в основі психічних проблем людини.
Когнітивно-поведінкова психотерапія, наприклад, зазвичай буває короткостроковій, її тривалість становить від 7 до 12 психотерапевтичних сесій, які проводяться 1 - 2 рази на тиждень. Так що, не втрачайте часу марно, звертайтеся до лікаря-психотерапевта і скоріше.
Берман Дороти Вячеславовна. врач-психотерапевт, психиатр, нарколог. Запись по смс на тел. :±79095937333
Здравствуйте, Вероника.
Да, вместе принимать можно. Только главное лечение тревожных невротических расстройств - это психотерапия. Ищете такого врача-психотерапевта, кт ставит во главу угла именно психотерапевтические методы.