ХОЧУ ЩЕ ДІТЕЙ, ЧОЛОВІК - ПРОТИ

Доброго дня. Потребую поради, бо депресія, злість і безпорадність раз за разом приходять домене. У мене є чоловік і двоє діток. Я дуже хочу ще діток. Чоловік -проти. Каже вистачить. Ця ситуація мене дуже гнітить. Спочатку пробувала з чоловіком говорити, наводити аргументи, але потім зрозуміла що сила дії - рівна протидії. Вирішила не «капати» йому. Але бажання то нікуди не пропало. І розуміння, що воно не здійсненно з причини відмови чоловіком – ще більше гнітить. Він не каже що давай почекаємо, може пізніше, - а каже все і крапка. Я розумію що зараз складний час, війна, економічна ситуація в країні і кожній сім’ї зокрема, що дітки це не завжди радість, а і хвороби, капризи, непослух і т.п. Пробую шукати плюси : що чоловік в мене дуже відповідально ставиться до дітей і їх майбутнього, я матиму більше вільного часу для себе, для чоловіка і наявних діток і т п. але цього мені вистачає не надовго. Мене накриває депресія. Рятує лише молитва і віра у чудо,бо дійсно має трапитись чудо, щоб я завагітніла (чоловік дуже контролює це питання) або ж він раптом якимось чудом передумає. Але питання чи захочу я років так через 5-10? Чи буду я щаслива? До того всього тепер з’являється відчуття роздратування і злості, що я нічого зробити не можу, зриваюсь на чоловікові і найгірше на дітях. Тихо і по доброму заздрю багатодітним сім’ям ы вагітним 3-тьою і далі дитиною. Одним словом якась параноя, яка не дає мені спокійно жити і насолоджуватись життям, радіти всьому тому що маю: чоловіку, діткам, живим батькам, власному житлу, не відмінному але доброму здоров’ю і т.п. чи мосжливо якось знайти компроміс з чоловіком або як відпустити ситуацію, як перстати сильно хотіти ще одну дитину і не впадати через це в депресію і поганий настрій ?
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в чате Telegram или в МАКС. Комментарии форума не читаю и в полемику невесть с кем не вступаю.

Доброго Вам дня, Ірина.
Депресія, депресивний синдром або, як його ще називають, меланхолійний синдром - це цілий сипмтомокомплекс, що включає в себе афективні розлади, рухове і так зване - идеаторное гальмування.
Депресія - це захворювання, зумовлене важким розладом емоційної сфери. Пацієнти втрачають здатність радіти життю, для них характерно пригнічений стан, гостре відчуття безглуздості власного існування, відчуття непотрібності, особистого невідповідності вимогам сучасного світу і т. д. При виявленні симптомів депресії лікування необхідно починати якомога раніше, і обов'язково - під керівництвом досвідченого лікаря-психотерапевта.
При психогенної депресії (розладі, зумовлену зовнішніми обставинами) основним методом лікування є психотерапія, а лікарські засоби, зазвичай призначають у важких випадках, щоб нормалізувати стан пацієнта.
При ендогенній депресії (розладі, обумовленому порушенням балансу певних речовин у головному мозку) - на перше місце виходить прийом медикаментів, а психотерапія виконує підтримуючу функцію.
Лікування полягає не стільки у знятті симптомів, скільки у виявленні та усуненні основних причин, які послужили поштовхом до розвитку захворювання. Це можуть бути невирішені особистісні конфлікти, знижена самооцінка, якісь психотравмуючі обставини і т. д.
Неможливо позбутися депресії простим зусиллям волі. Необхідно серйозне, планомірне лікування, яке може включати в себе психотерапію і прийом медикаментозних препаратів.
Кожен пацієнт потребує індивідуального підходу з боку лікаря-психотерапевта.
Тільки глибокий аналіз особистісних особливостей і ретельна психодіагностика, допоможуть виявити наявність прихованих чинників, що провокують розвиток депресивного стану. І для того, щоб пацієнт міг позбутися депресії, йому потрібно усвідомити ці переживання і проблеми, провести переоцінку і знайти способи конструктивного розв'язання складних ситуацій.
Способи і методи лікування депресії підбираються індивідуально, з урахуванням особливостей і схильностей конкретної людини, а також варіанту розвитку і тяжкості перебігу хвороби. У будь-якому випадку проводиться робота і з поточним станом пацієнта, і з його внутрішніми установками.
Самостійно позбавитися від цієї хвороби дуже непросто (швидше - неможливо), тому ефективне лікування депресії - можливо тільки з допомогою лікаря-психотерапевта. Фахівець не тільки усуне всі симптоми хвороби, але і навчить Вас контролювати свій стан, розуміти і любити себе, вміти радіти життю у всіх її проявах!
Вячеслав Владимирович. Врач психиатр, психотерапевт, психиатр-нарколог
По украински не читаю. Это русскоязычный сайт.
Берман Дороти Вячеславовна. врач-психотерапевт, психиатр, нарколог. Запись по смс на тел. :±79095937333
Доброго Дня, Ірина.
Планування дітей - це рішення як дружини, так і чоловіка. Чоловік несе відповідальність за об'єктивні факти, безпека та матеріальне забезпечення сім'ї. Він оцінив свої сили й реальну обстановку в країні і висловив Вам своє рішення. Можливо, це тимчасове рішення. Йому потрібно підготуватися до поповнення в сім'ї. Цілком може виявитися, що 1 дитини йому досить з психологічних причин. Це теж потрібно враховувати. Перестаньте обговорювати дану тему на 1-2 роки, а потім поверніться до неї знову. Зрозуміти, що відбувається у Вашій родині і вирішити наявні конфлікти можна на сеансах у сімейного психолога або псiхотерапевта.