НЕВРОЗ

ДОБРИЙ ДЕНЬ МЕНІ 30 РОКІВ 4 РОКИ ТОМУ СТАЛАСЯ ПАНІЧНА АТАКА ПІСЛЯ ЯКОЇ ПІВ РОКУ ТРИВАВ ЦЕЙ ПАНІЧНИЙ СТАН-ЗВЕРНУЛАСЬ ДО ПСИХОТЕРАПЕВТА,1 РІК ПИЛА АНТИДИПРЕСАНТИ ПІДБИРАЛИ РІЗНІ ЗУПИНИЛИСЬ НА (СУЛЬПІРИДІ ТА ГІДАЗЕПАМ НА НІЧ)ДІАГНОЗ ПІСЛЯПОЛОГОВА ДИПРЕСІЯ.ПРАВДА Я ДУМАЮ ЩО ЦЕ ЯКИЙСЬ ВИД НЕВРОЗУ НА ТОЙ ЧАС ДИТИНІ ВЖЕ БУЛО 1.7-ЗАПІЗНО ЯК НА МЕНЕ НА ПІСЛЯРОДОВУ ДЕПРЕСІЮ.І ВСЕ НІБИ НОРМАЛЬНО-ЛІКИ ПАНІКУ ЗНЯЛИ ТА ЗАЛИШИВСЯ ЯКИЙСЬ ДИВНИЙ СТАН-НІБИ ЩОСЬ В МЕНІ ПЕРЕГОРІЛО-НЕЗНАЮ ЯК ПОЯСНИТИ-БАЧУ ЯК ЗА ШКЛОМ-ВАЖКО ЗОСЕРЕДИТИСЬ ВАЖКО ЗРОБИТИ ВДИХ-І ТАК ВСІ 4 РОКИ ВІД ПОЧАТКУ ПРИСТУПУ ПАНІЧНОЇ АТАКИ.щО ЦЕ НЕВРОЗ?Р.S МІЙ СТАН НІХТО НЕ ПОМІЧАЄ КРІМ ЧОЛОВІКА І ТО ВІН КАЖЕ ЩО ВСЕ ЗІ МНОЮ НОРМАЛЬНО-ТОБТО Я АБСОЛЮТНО АДЕКВАТНА ЛЮДИНА .ПІСЛЯ 2 ОЇ ДИТИНИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ-НА МІСЯЧНІ СИЛЬНО ДИПРЕСУЄ.ЩО ЗНОВУ ДО СПЕЦІАЛІСТА,ТА ЛІКИ-АЛЕ Ж ВОНИ НЕ ЗНЯЛИ МЕНІ ЦЬОГО ДИВНОГО СТАНУ!!!ЩО ЦЕ-НЕДОЛІКОВАНІСТЬ???????ПАНІЧНА АТАКА ЗА ЦЕЙ ВЕСЬ ЧАС ПОВТОРИЛАСЬ ЛИШЕ РАЗ
Соболь Андрей Аркадьевич. Врач-психиатр, психотерапевт - г. Донецк.
Здравствуйте, Мила! Ваше описание позволяет предположить тревожно-депрессивный синдром. Нужен осмотр врачом-психотерапевтом или психиатром. Найдите возможность проконсультироваться у хорошего специалиста.
Психотерапевт-онлайн™. Психотерапевт. Индивидуальные консультации в чате Telegram или в МАКС. Комментарии форума не читаю и в полемику невесть с кем не вступаю.

Добрий день Міла! Швидше за все, Ви вже потребуєте професійної - психотерапевтичної допомоги. Не виключено, що мова йде про тривожно-невротичному розлад (синдром), так як у вашому листі, є цілий ряд симптомів, що вказують на це. Необхідно починати з постановки точного діагнозу. Зробити це зможе тільки лікар психотерапевт-психіатр, і тільки на очній клінічної консультації. У разі підтвердження тривожного розладу, лікар-психотерапевт, запропонує Вам кваліфіковане лікування, і зовсім не обов'язково, що воно буде - суто лікарська. Можливо, вирішальне значення матиме, саме - комплексна і індивідуальна психотерапевтична програма (когнітивно-поведінкова або екзистенціальна терапія). Оптимально у вашій ситуації, звертатися тільки до лікаря психотерапевта-психіатра, і тільки очно. Тільки на очній консультації, фахівець зможе поставити точний діагноз (психолог або невропатолог - цього зробити не зможуть), і при необхідності, призначить і ефективний лікарський лікування. Особисто я впевнений в тому, що Вам цілком можна надати ефективну і практичну допомогу амбулаторно, без госпіталізації у стаціонар. Всього Вам доброго і будьте здорові!